Az Asyst Solutions Zrt. főbb tevékenységi körei a következők:

IT tanácsadás

Informatikai megoldások bevezetése, rendszerintegráció

Szervezetek IT működésének felmérése

IT szolgáltatásmenedzsment kiépítésének terén ITIL, eTOM elméleti és gyakorlati tudással, valamint több éves tapasztalattal rendelkezünk. Kollegáink ITIL Expert és ITIL Foundation vizsgákkal rendelkeznek.

IT eszközgazdálkodás (ITAM) kialakítása

Szolgáltatástérkép készítése

IT irányítás, IT audit és információbiztonság kiépítése (a tudáson és tapasztalatokon túl kollegáink CISA és CISM minősítéssel is rendelkeznek)

IT stratégia készítés

IT szabályzatok kidolgozása

ISO 27001 felkészítés

Üzlet és IT folytonossági tervek kidolgozása

Üzleti folyamat optimalizálás (BPR)

Fejlesztési, tesztelési folyamatok, koncepciók kialakítása, módszertan bevezetés

Vezetői támogatás, asszisztencia

 
Üzleti-és IT szolgáltatásmenedzsment rendszerek bevezetése (Service Desk, SLA, SLM, CMDB, változáskezelés, problémakezelés, kiadás kezelés, kapacitás kezelés, tudásmenedzsment, riporting)

Rendszermenedzsment eszközök bevezetése (cloud, hálózat, szerver, desktop, mobil eszközök)

Tesztmenedzsment megvalósítása (Automatizált tesztek futtatására alkalmas környezetek kialakítása)

Alkalmazásmenedzsment megoldások

Adatvagyon nyilvántartó-és kezelő rendszer bevezetése

Üzleti intelligencia rendszerek építése

Üzleti folyamatmenedzsment (BPM)

Rendszerintegráció